חניה פרטית ללקוחתינו בתיאום מראש

מהם ההבדלים בין שטיחים מודרניים שטיחים קלאסיים?

תוכן עניינים

שטיח בעיניי רבים נחשב פריט חובה בכל בית ואף בכל החדרים ושללא שטיחים הבית נראה ״ערום״, אנחנו לגמרי מסכימים עם הגישה הזאת אך יש גם לזכור ששטיח ישנם יתרונות רבים ולא רק מבחינה עיצובית כמו בידוד מחום וקור, בידוד רעשים, הגנה מפני נפילות של ילדים או מבוגרים ולצד כל זה שטיח גם מסתיר פגמים שלא תרצו לראות.

בחנות שלנו ״טירת הפרקטים והשטיחים״ ברמת גן תוכלו למצוא מגוון גדול מאוד של שטיחים מסוגים ויצרנים שונים במחירים משתנים. 

אילו סוגי שטיחים קיימים?

כיום ניתן למצוא מגוון מאוד גדול של שטיחים אך ניתן לחלק אותם ל-3 קטגוריות.

  1. שטיחים העשויים מחומרים סינטטיים כמו ויסקוזה, פוליאסטר ועוד..
  2. שטיחים מחומרים טבעיים כמו כותנה, צמר, משי ועוד..
  3. שטיחים העשויים מעור של בעלי חיים.

לכל סוג שטיחים יש יתרונות וחסרונות ככה שאי אפשר להגיד איזה סוג טוב יותר או פחות טוב מפני שזה מאוד תלוי העדפות שלכם, העיצוב של החלל וכמובן אופן השימוש. פרמטר נוסף הוא עניין המחיר, כמה שהשטיחים מיוחדים יותר כך המחיר יקר יותר.

שטיחי פוליאסטר

שטיחי פוליאסטר אלו סוג שטיחים אשר נחשבים לרכים ועמידים מאוד לכתמים וניתן בקלות לרחוץ אותם בסבון ומים. אם יש לכם בבית בעלי חיים או ילדים קטנים מאוד מומלץ לחשוב לבחור שטיח מסוג זה, שכן הם אינם זזים ממקומם מה שמונע החלקות.

שטיחי צמר

שטיחי צמר הם שטחים אשר נחשבים לעמידים ביותר ומתאימים במיוחד לחללים בהם ישנה תנועה גדולה או בתים עם הרבה ילדים או בעלי חיים. שטיחי צמר מתאימים מאוד לתקופת החורף שכן הם יחממו לכם את הרגליים, הם אינם סופחים אבק ומומלץ לא להניחם בשמש מפני שהם דוהים ומאבדים צבע יחסית בקלות.

שטיחי כותנה

כיום שטיחי כותנה מאוד נפוצים שכן זהו חומר רב תכליתי ונוח מאוד לעבוד איתו וחשוב מכך הוא זול ולכן גם שטיחי כותנה לרוב לא נחשבים יקרים במיוחד. היתרון הגדול ביותר של שטיחים אלו שניתן לכבסם במכונת כביסה והם לא יהרסו!

שטיחי עור

שטיחי עור נחשבים שטיחים יקרים שכן הם עשויים מעורות של בעלי חיים, היתרון הגדול של שטיחים אלו שהם עמידים לגמרי למים ונחשבים ליפים מאוד. 

שטיחי ויסקוזה

שטיחי ויסקוזה מזכירים מאוד במגע את שטיחי המשי והכותנה איך הם עשויים מטקסטיל מיוחד אשר נעשה באופן מלאכותי. שטיחים אלו נחשבים רגישים ועל מנת לנקותם צריך לנער או להפעיל את שואב האבק לעוצמה החלשה ביותר שניתן.

איזה שטיח עדיף קלאסי או מודרני?

זאת שאלה שמאוד קשה לענות עליה וזה מאוד תלוי עיצוב, גודל, מיקום ועוד.. כמובן שיש גם את מימד המחיר שכן כמו שציינו למעלה ישנם סוגים שונים מאוד של שטיחים וכמובן גם יצרנים. 

אבל אם ננסה לפרט קצת יותר אז אם החלל מעוצב לדוגמא אם החלל הוא מאוד קלאסי עם קווי עיצוב מורדני פה אפשר לבחור גם שטיח קלאסי וגם מודרני אך אם העיצוב הוא מאוד צבעוני עם תמונות צבעוניות ואווירה צעירה עדיף לבחור שטיח מודרני עם עיטורים וציורים מיוחדים. 

פרמטרים נוספים עליהם יש לשים לב כאשר בוחרים שטיח קלאסי או מודרני הם:

  • תאורת החלל ואיך היא משפיעה על המיקום בו נמצא.
  • מיקום הרהיטים 
  • צבע קירות 

ועוד.. 

הבדלים נוספים בין שטיח קלאסי למודרני הם במחיר והחומרים מהם הם עשויים. מחיר שטיח קלאסי יהיה זול יותר מאשר שטיח מודרני ולרוב שטיח קלאסי עשוי מחוט שניל העשוי מתערובת של סיבי אקריליק וכותנה. ואילו שטיח מודרני עשוי לרוב פוליאסטר, צמר וניילון.

רוצים לקנות שטיח ולא יודעים ממה להתחיל? התקשרו אלינו עוד היום או השאירו פנייה ונעזור לכם לבחור את השטיח המתאים ביותר לביתכם או למשרד.

מאמרים נוספים

מהו פרקט בדוגמת פישבון?

פרקט בצורת פישבון מגיע מהמילה Fishbone שהפירוש הוא אירדת של דג שכן כאשר אתם מרכיבים אותו בחלל כזה או אחר צורתו הגיאומטרית של הפרקט מזכירה

קרא עוד

מדיה חברתית

עקבו אחרינו
@Username
דילוג לתוכן