חניה פרטית ללקוחתינו בתיאום מראש

איך בוחרים את הפרקט הנכון לבית?

תוכן עניינים

בישראל כאשר קבלנים בונים דירות או בתים פרטיים הסטנדרט הוא לכסות את הבטון עם מרצפות קרמיקה שכן הרבה יותר קל לנקות ולשמור עליהם לאורך שנים וגם מתוך הרגל. אך בשנים האחרונות משפחות ומעצבים רבים מעדיפים את הפרקט על פני הקרמיקה שכן הם מתחילים להבין שמבחינה עיצובית הרבה יותר יפה פרקט וגם מבחינת חמימות ונוחות. חשוב לדעת שישנה אפשרות נוספת של עיצוב והיא השילוב בין מרצפות לפרקט, מה שאומר שחלקים מסוימים מן הדירה או המשרד יהיו פרקטים וחלקים אחרים כמו חדר אמבטיה למשל יהיה מרצפות. 

ועכשיו לשאלה המרכזית והיא איזה פרקט מתאים לכם?

תראו לשאלה הזאת אין תשובה חד משמעית שכן זה מאוד תלוי בעיצוב הדירה/בית פרטי/משרד ולא תמיד מה שמתאים לאדם אחד מתאים לאחר. לפני שאתם מתחילים לחשוב על פרקטים ועל איזה סוג אתם מעדיפים יש מספר שאלות שתוכלו לשאול את עצמכם:

  • איזה סוג של פרקט אתם רוצים? פרקטים מאוד שונים באיכותם וגם במחיר ולכן לפני שאתם מזמינים יש לבדוק בדיוק מה התקציב שלכם ומה היעוד של הפרקט שאתם רוצים להזמין. לדוגמא לחדרי ילדים עדיף לא להזמין את הפרקטים היקרים ביותר שכן ילדים יכולים להרוס אותם בקלות.
  • סוג העיצוב?  קודם כל חשוב שתבינו איזה עיצוב אתם רוצים ואיזה גוונים של פרקט אתם רוצים.
  • יעוד של הפרקט? פרקט שמתאים למשרד או למפעל הוא לא פרקט שמתאים לסלון בביתכם לרוב ולכן יש להתייעץ עם איש מקצוע בנושא זה שכן ישנם פרקטים רגילים למים יותר ויש שפחות לדוגמא.

לאחר שעניתם על השאלות הללו תוכלו לפנות אלינו לייעוץ חינם ונשמח לעזור לכם בבחירת פרקט האידיאלי לביתכם או לשמרד.

שלבים בבחירה והתקנת פרקט:

1 – הבנה בסיסית בעולם הפרקטים

זהו אחד השלבים החשובים ביותר אותו חייבים לקחת בחשבון אם אתם מתכננים לבחור את הפרקט לבד בלי להיעזר באיש מקצוע.

2 – לבחור את סוג הפרקט בהתאם לעיצוב

אחרי שהבנתם מה זה בעצם פרקטים ומאילו סוגי עצים הם עשויים או מה זה פרקט למינציה לדוגמא הגיע הזמן להגיע לחנות שלנו ברמת גן ולבחור את הפרקט הרצוי מתוך המגוון הרחב שיש לנו 

3 – התקנת פרקט

אחרי שבחרתם את הפרקט הגיע הזמן לתאם עם איש המקצוע שלנו על זמן להתקנה או הדבקה של הפרקט בביתכם או במשרד שלכם.

*זהו השלב המכריע ביותר שכן אם את הפרקט ידביקו או יתקינו אנשי מקצוע לא מקצועיים הפרקט עלול לא להחזיק זמן רב.

4 – להיות הבעלים הגאים של פרקט מרהיב בבית או במשרד שלכם!

אזהרות והמלצות 

כיום ענף הפרקטים הוא ענף שתפס מאוד תאוצה ולתחום נכנסו הרבה מאוד בעלי מקצוע לא מקצועיים וחברות אשר מוכרות פרקטים ברמה מאוד נמוכה, ועל כן יש לבדוק היטב את התעודות של המתקינים ואת התעודות של בעל העסק אשר מוכר לכם את הפרקטים. והנקודה החשובה ביותר לבדוק מי היצרן של הפרקט וכמה אחריות תקבלו על הפרקט וההתקנה! לא תמיד המחיר הנמוך הוא מה שאתם צריכים שכן אתם תקנו פרקט שתוך זמן מאוד קצר תצטרכו להחליף.

איך שומרים על פרקט לאורך שנים?

לאחר התקנת הפרקט על ידי איש המקצוע שלנו על מנת לשמור על אורך חיים מרבי של הפרקט יש לנות אותו רק עם חומרי ניקוי ייעודיים לפרקטים.

מאמרים נוספים

מהו פרקט בדוגמת פישבון?

פרקט בצורת פישבון מגיע מהמילה Fishbone שהפירוש הוא אירדת של דג שכן כאשר אתם מרכיבים אותו בחלל כזה או אחר צורתו הגיאומטרית של הפרקט מזכירה

קרא עוד

מדיה חברתית

עקבו אחרינו
@Username
דילוג לתוכן