חניה פרטית ללקוחתינו בתיאום מראש

מהו פרקט בדוגמת פישבון?

תוכן עניינים

פרקט בצורת פישבון מגיע מהמילה Fishbone שהפירוש הוא אירדת של דג שכן כאשר אתם מרכיבים אותו בחלל כזה או אחר צורתו הגיאומטרית של הפרקט מזכירה אידרה של דג ולכן זה לא שהפרקט נקרא ככה הכוונה פה לצורה בה מדביקים את הפרקט. פרקט פישבון למרות שהוא הומצא איזה שם בשנות הארבעים נחשב יוקרתי וקשה מאוד לא לשים לב אליו ברגע שאתם תכנסו לחלל בו פרקט זה קיים. 

פרקט בצורת פישבון לרוב עשוי מעץ אלון גושני או אלון אירופאי יוקרתי אך לצד אלו ניתן גם למצוא אותו מגיע מעץ מייפל או אגוז ולרוב הוא עשוי מ-2 או 3 שכבות. פרקים מסוג זה בדרך כלל מוכרים בצורתו המשומת ומבריקה מה שמזכיר מאוד את העיצוב האירופאי הקלאסי.

אם יש לכם דירה, בית או משרד והעיצוב הוא אירופאי קלאסי לצד רהיטים מיוחדים מאוד מומלץ לחשוב על סוג פרקט זה. 

כיצד בוחרים פרקט בצורת פישבון?

קודם כל השלב החשוב ביותר הוא לבחור את הצבעים והגוונים אשר מתאימים לעיצוב החלל בו אתם רוצים להתקין את הפרקט. לאחר שבחרתם את העיצוב והצבעים יש לבדוק מה המקור של פרקט ושהוא מגיע מהיצרן איכותי ביותר ולא עשוי מחומרים זולים, תמיד עדיף לבחור מעץ מלא ועמיד למים. כמה טיפים נוספים חשובים שיש לקחת בחשבון:

  • תשלבו פרקט בצורת פישבון זה במקומות מוארים ולא חשוכים שכן אתם רוצים לראותו וגם שהאורחים שלכם יראו אותו.
  • מומלץ לשלב סגנון זה עם רהיטים בהירים שהחדר שלכם יראה קלאסי ומיוחד.
  • אל תתקינו פרקט בצורת פישבון בחדרים עמוסים או עם שטיחים וטפטים שלא יקחו ממנו את הפוקוס.
  • אם אתם רוצים שהפרקט בסגנון זה יהיה בחדר הרחצה או האמבטיה חובה לבחור פרקט עמיד במים!
  • יש לנקות פרקט בסגנון פישבון רק עם חומרי ניקוי מתאימים.

כיצד מתקינים פרקט בסגנון פישבון?

לפני שמתקינים פרקט בסגנון פישבון חייבים לפלס וליישר את הרצפה בצורה מירבית ורק אחר כך מתחילים בשלב ההדבקה שכן פרקט זה מותקן רק באמצעות הדבקה! התקנה של פרקט מסוג פישבון הוא מורכב ביותר ודורש מקצועיות וידע רב ולכן יש לבחור איש מקצוע ולא לנסות לעשות זאת בעצמכם או על ידי חובבנים. התהליך עצמו הוא מאוד קשה ולוקח זמן רב, אך כמו שאתם ודאי יודעים שוב דבר טוב לא מגיע בקלות!

אצלנו בטירת הפרקטים והשטיחים תוכלו למצוא מגוון רחב של פרקטים מסוג פישבון ולאחר מכן אנשי המקצוע שלנו יגיע לביתכם או למשרד שלכם להתקנה מקצועית. 

מחירי פרקט פישבון

כמו שאתם ודאי יודעים שהמחיר של הפרקט משתנה ותלוי בסוג העץ ממנו הוא עשוי, אם זהו פרקט פישבון מעץ אלון מלא הוא יעלה יותר מאשר פרקט פישבון העשוי מחומרים פולימריים או למינציה, אך פה חשוב לדעת שפרקט למינציה או פולימרי עמיד יותר למים ולכן יש לקחת זאת בחשבון לפני הבחירה. 

אחרי שקניתם את הפרקט חייבים לקחת בחשבון הכנה להדבקה אורכת זמן לא קצר ויש צורך להתאים א הרצפות והחללים לפני ההתקנה.

רוצים לקבל ייעוץ חינם על פרקט פישבון? תוכלו להגיע לחנות שלנו ברמת גן או להתקשר למספר הטלפון …

מאמרים נוספים

מדיה חברתית

עקבו אחרינו
@Username
דילוג לתוכן