חניה פרטית ללקוחתינו בתיאום מראש

פרקט FINSA דרגת שחיקה AC6

כיום בישראל הרוב המוחלט של החנויות מוכרות פרקטים עד דרגת שחיקה AC4 (סטנדרט השוק), רק בטירת השטיחים והפרקטים ברמת גן תוכלו למצוא פרקטים ברמת שחיקה AC6 אשר מגיעים ישירות מאירופה (ספרד) ומיוצרים על ידי Finsa אחת החברות המובילות בעולם!

Mask Group 134
מהו היתרון של דרגת שחיקה AC6 על פני דרגת שחיקה AC4?
פרקט בדרגת שחיקה ac6 מתאים לא רק לדירות ובתים פרטיים אלא גם לקניונים, חנויות ומשרדים. ב- AC6 ישנה טכנולוגיה ייחודית וחדשנית שנקראת - hydro protect המקנה עמידות גבוהה בפני לחות ומים למוצר. בעל תקן האירופאיE1
3 תכונות נוספות שיש לפרקט AC6 ומקנות לו יתרון גדול על המתחרים
הפרקט מכוסה כולו גם בחומר אשר נקרא פרפין אשר דוחה מים ומגן מפני רטיבות. למערכת ישנה נעילת קליקים הרמטית ואטומה לחלוטין שמונעת כניסה של נוזל מכל סוג. תהליך הייצור המוקפד של חברת finsa במצע hdf בעל התנפחות נמוכה (קיצור של צפיפות גבוהה של סיבי לוח עץ) יציב מאוד בממדים. למוצר יש אחריות של 20 שנה לאזורים ביתיים ו-10 שנות אחריות לאזורים תעשייתיים (אחריות על שחיקת המוצר). ל-AC6 יש תו תקן של מכון התקנים הישראלי שמספרו 1481 כמו כן בעל תו תקן 921 כנגד אש. שיטת החיבור של המוצר היא בנעילת קליק היקפית ב-45 מעלות אשר רשומה תחת רשיון חיבור unilin (יצרנית טכנולוגית של שיטת נעילת חיבור הפרקט החזקה בעולם).
Mask Group 135

עבודות נבחרות

גלריית מוצרים
דילוג לתוכן